Diskuze s p. Dostálovou

15.07.2018
• Kristýna - z Litovelských luhů  |  15.07.2018 18:09:49  |  IP: 90.176.---.---
07.03.2016
• Kristýna - z Litovelských luhů | 07.03.2016 21:09:06 | IP: 90.176.---.---
Ano, jsem z toho velmi rozrušená, jelikož mám moje morčátka a všechna moje zvířátka nade vše ráda a přeji si pro ně jen to nejlepší. Tak se mi prosím, jako jejich chovatelce, jejich mamince nedivte, že se na vás zlobím. Každý chovatel si přeci přeje jen to, aby se u něj jeho zvířata měla dobře, aby se jim hezky vedlo a především aby byli zdraví.
Jestli chcete, ráda vám všechny rodokmeny pošlu opravené. Ačkoliv dva (Ludvíkův a jeho sestřičky od vaší sousedky) jsem vám opravné posílala již v roce 2014 a o dalším jste mi nic nepsala.
Jestli jste s Dixie tak nespokojená, není problém a klidně se můžeme domluvit na jejím vrácení.... Mimina prodávám vymazlená a socializovaná. S každým miminkem se každý den mazlím a zatím mi paníci od našich odchovů píší jen, jak jsou s morčátkem od nás spokojení a že jestli koupí další, tak jedině u nás. Opravdu nechápu, proč jste taková plná zášti a nenávisti vůči nám? Já vám nic neudělala, jen napsala pravdu, kterou evidentně nejste schopná příjmout.
Každopádně doufám a moc věřím, že už máte něco o chovu morčat nastudováno a že vás to co jste udělala alespoň trošku mrzí. Protože ono chov morčat není jen o tom krásném, že se jako po másle narodí malá miminka. Samička může mít během březosti a během porodu řadu komplikací, většina z nich je pro ni životu ohrožujících. Takže nevím, jestli by jste byla vůbec schopná vzít třeba samičku v noci o půlnoci okamžitě na pohotovost, kdyby ve vysokém stupni březosti začala být apatická a vše by nasvědčovalo tomu, že má toxemii, nebo kdyby třeba při komplikovaném porodu mimina samičce nešla vytlačit, aby u veta dostala min. injekci oxytocinu, nebo musela akutně na náročnou operaci - císařský řez (cena od 1500 kč), kde by mimina pravděpodobně už nepřežila, byla by udušená, ale mohla by jste pak přijít i o samici? Já už musela několikrát i uprostřed noci letět se zvířaty s akutním problémem na pohotovost a naštěstí máme výbornou a moc hodnou paní veterinářku, která už mi takto i při nočním operování zachránila hodně zvířat (nejen morčata, ale i kočičky).
Jsem ráda, že jste ještě neměla s braním si do svého chovu zájemce problémy. Snad to ani nikdy nezažijete.
Nebudu si nic mazat, ať si každý náš návštěvník, pokud bude mít tolik času a nervů vše přečte. Opravdu se za nic nestydím…. Pokud jste se tedy ponaučila, tak vám přeji hodně úspěchů v chovu a hlavně, ať máte zdravá a veselá morčátka. Zdraví je totiž to nejdůležitější.
S pozdravem
Jurečková
• Kristýna - z Litovelských luhů  |  15.07.2018 18:09:37  |  IP: 90.176.---.---
• morcatalomouc | 07.03.2016 19:50:49 | IP: 193.200.---.---
Vy jste z těch morčátek zřejmě úplně rozrušená, chcete morčátka vrátit zpátky? Vás to asi tak rozrušuje, že jste zase zapomněla psát korektně, viz: "Nebo jedni si taky pohladily" nevadí, skousnu to i s chybami...
Sice jsme v ČR, ale morče jako morče ne snad? Tak se kvůli nim, že se občas stane, že nějaké morče přeskočí za samcem nebo mají výjimečně více vrhů za sebou, nemusíte hned tak durdit ne snad? To je pořád dokola, jak se to dělá v přírodě? Také mají klidně 5 vrhů za sebou.

A to, že mě tady napadáte ať se vzpamatuji a podobné předešlé komentáře, to z vaší strany není také moc korektní, víte, že za nadávky a neoprávněné napadání vám může hrozit trestní stíhání?
Já vás naposledy upozorňuji, ať přestanete napadat a soudit mou osobu, protože vaše úsudky mohou být neoprávněné a poškozující mou osobu, to by ovšem posoudili profesionálové, mám vše zdokumentované, takže to klidně vymažte pokud se za to stydíte nebo máte z něčeho obavy.

To, že zájemce neberete dovnitř chápu, když máte špatnou zkušenost,já třeba ne, ale zmiňovala jsem to v souvislosti, že mají možnost vidět oba rodiče, jak jste mě tam napadala s tím, kdo byl otec těch a těch morčat. Však já nic netajím, všichni, co si morčátko berou vědí, kdo je matka a otec potomka tak co? nechápu o co vám jde?
Jestli si přejete tuto konverzaci ukončit tak jednoduše NEODPOVÍDEJTE, záleží to jen na vás, pokud odpovíte, chápu to tak, že konverzaci chcete dále rozvíjet a v tomo případě byste si protiřečila, tak jak dost často děláte ve svých zábavných komentářích :)

Mimojiné, jaktože jste mi zablokovala přístup tady mohu psát? Někde se stala chybička, asi...
• Kristýna - z Litovelských luhů  |  15.07.2018 18:09:24  |  IP: 90.176.---.---
• Kristýna - chs z Litovelských luhů | 07.03.2016 04:41:13 | IP: 90.176.---.---
Tady žijete v ČR. Kde se běžně morčata nejí. Jsou to jen domácí mazlíci. V Číně taky bohužel pojídají psy a kočky a zítra přece nezajdete do restaurace a nedáte si guláš z bernardýna! Už se vzpamatujte.
Ano, neberu lidi dovnitř. Ještě pár let zpátky jsem je brala. A proč? Mám s tím špatnou zkušenost. Opravdu nemám nervy na některé nevychované děti, které mi pak honí vysokobřezí samičku po boxu, ačkoliv jsem je 100x před tím napomenula. Nebo jedni si taky pohladily ještě neodstavené mimino, které nemělo ještě takovou imunitu a následně umřelo - do té doby bylo fakt úplně zdravé a ok. Já když si kupovala morčata od jiných chovatelů, taky mi je vždycky předávali mezi dveřmi, nebo na nádraží. Každý zodpovědný chovatel totiž zná rizika pro svůj chov a netahá si tam cizí lidi. Rodiče samozřejmě ráda ukážu, i jiná plemena, taky dám vybrat ze všech, atd..
Nemá to s vámi opravdu cenu. Ať se mají moje morčátka už prosím jen co nejlépe a opravdu mi uděláte radost, když už spolu skončíme komunikaci.
• Kristýna - z Litovelských luhů  |  15.07.2018 18:09:02  |  IP: 90.176.---.---
06.03.2016

• morcataolomouc | 06.03.2016 22:57:43 | IP: 193.200.---.---
jedna chyba u tří morčat = 3 špatné rodokmeny. to jsou ty tři chyby.

• morcataolomouc | 06.03.2016 22:55:32 | IP: 193.200.---.---
vy jste celá šokující... slova: šok, šokující, zvrácená, jak zprávy z tv nova, samá "excelentně šokující" slova a hlavně vždycky spoustu emocí :)
Nemyslím si, že jsou nějaká videa, které vysílají jako dokument o různých kulturách ,nějak zvrácená a víte kolik milionů lidí se na to dívalo? že by byli všichni zvrácení? Na tom nic není, já jsem vám chtěla jen rozšířit obzory, že někde morčata i jedí, bohužel tak to je a vy tady poukazujete na 3 vrhy za sebou, morče jak morče ne? není to tak? jakým právem je jinde zabíjí na jídlo? jakým právem my zabíjíme slepice? je to také zvíře, zvíře jako zvíře, jakým právem jíme krávy a prasata?
mimochodem kdybyste se tak nebránila se na ten dokument podívat, dozvěděla byste se i spoustu zajímavostí o morčetech například jak jsou chytrá apod. není to jen o tom, jak je v Peru jedí.

Situaci s hladkosrstými morčaty myslím nemusím ani komentovat, dopadne to jak všude, kde se stále přete dokola, všechno neobhajitelné si obhájíte a nevím co ještě chcete slyšet. To, že jsme si koupili Bouzov a byt na václaváku za peníze utržené z chovu morčat, tedy obrovské sumy 30kč, někdy i 90 kč za morče při počtu průměrně 4 mláďata za půl roku, to si jistě zvládnete spočítat, jaké sumy to jsou! To všechno jsme vám přiznali a co ještě chcete slyšet? řekněte, my vám to všechno napíšeme :)
Hladkosrstá morčata se normálně narodí us tedy, když mají třeba hladkosrsté předky, to jistě víte, hlavně je přeci jedno s kým to ta samice má ne? Jak jsem zmiňovala NEJSME CHOVATELÉ takže si křížíme, jak by se dělo v přírodě. Lidé, co si morčátko berou, mohou vidět prostředí i rodiče ne mohou, oni je vidí, protože si pro morčátko přijedou, pozvu je dál, ne jak u vás, že si to předáme za dveřmi.(soudě dle mé zušenosti) My to neprodáváme s papíry, každý si vybere morče a místo ve zverimexu si ho levněji koupí u nás za tu sumu 90kč jak už jsem zmiňovala. Pokud se morčátka neprodají, potom jdou za sumu 30kč do zverimexu, nemůžeme si je nechat, protože bychom jim nemohli věnovat tolik péče v takovém počtu.
To jistě poznáte, že máme tímto ducha množírny ne?
O splašenosti Dixie už jsem psala, doteď se nedá ani pohladit jak je splašená a to se snažíme jak můžeme, ale dospělé morče už těžko ochočíme, to se muselo od mala. Tak vy je krásně chováte. Já vás ale chápu, já bych také nedokázala přes 70 morčat chovat a ještě o ně pečovat, chodit do práce atd. to já naprosto chápu, asi proto jich nemáme tolik třeba...
Přeji vám hodně zdaru, nic zlého, na to tu máme jiné nepřející. A s tím, jak jste psala, že je máte v čistotě, to jsem sice neviděla, ale věřím vám to. Jsou fakta a domněnky, domněnkám nepodléhám a fakta zmiňuji to už se stalo, nemá smysl se opakovat. Domněnky přenechám jiným...
• Kristýna - z Litovelských luhů  |  15.07.2018 18:08:35  |  IP: 90.176.---.---
• Kristýna - z Litovelských luhů | 06.03.2016 19:51:27 | IP: 90.176.---.---
Spíše mi taky ještě vysvětlete, jak je možné, aby se vám po 2 rodičích us teddy narodily hladkosrstá trojčata.. Patrně jste špatně určila otce... Nechápu, proč když už množíte, tak proč si to nezapisujete. Spíše to vypadá na otce vrhu Benžiho, mimina jsou jak přes kopírák.

• Kristýna - z Litovelských luhů | 06.03.2016 19:45:45 | IP: 90.176.---.---
Já vám udělala jen jednu chybu v rodokmenu. Vysvětlete mi, jaké tři chyby jste tam měla.
• Kristýna - z Litovelských luhů  |  15.07.2018 18:08:14  |  IP: 90.176.---.---
Kristýna - z Litovelských luhů | 06.03.2016 19:44:59 | IP: 90.176.---.---
morcataolomouc - Nedívala. Opravdu nemám zájem o vaše zvrácená videa. Já moje zvířata miluji a udělám pro ně všechno. Pokud vám taková videa nevadí, zřejmě s vámi nebude něco v pořádku, ale pro mě za mě, klidně se na ně dívejte.
Dále ano. Lituji toho, že jsem vůbec Dixie prodala. Měla jsem jí moc ráda a byl to můj velký mazílek a věřte, že od té doby neprodávám dospělá morčátka. A aby jsme si to shrnuli. Dixie měla vrh v srpnu 2013 (jedináčka), další v březnu 2014 (jedináčka) a ten další už u vás v červenci 2014 (dvojčátka). Rozhodně na tom nebyla tak špatně jako Jumba, která měla v 6ti měsících jedináčka, v 8mi měsících čtyřčata a v 10ti měsících opět čtyřčata a její šokující věk = pouze 10 měsíců!!! Samice pokud je v dobré kondici může mít max. 3 vrhy za rok (12 měsíců+se samozřejmě čeká na věk, až bude moci poprvé k samci). Vy jste se pořád dušovala, jak výtečně se u vás budou moje mimina mít a že budou jenom na mazlíčka. Nechápu, když jste o jejich chovu vůbec nic nevěděla, proč jste se alespoň nezeptala. Já bych vám moc ráda poradila, co se chovu týče. Ale teď už je na to pozdě. Už jsem z vás opravdu otrávená. Nemám zájem už se s vámi o čemkoli bavit. Hlavní věc je, že jsou holky v pořádku a já doufám, že už jste se ponaučila a budete se ke svým zvířatům chovat zodpovědněji.

• morcataolomouc | 06.03.2016 19:29:45 | IP: 193.200.---.---
...také se stala asi nějaká chybička, že jsme dostali březí samičku, to je nějaká další náhoda? kupovali jsme si Dixii, že ji ještě nemáme krýt, že měla před chvílí vrh. My jsme však čekali, než ji připustíme k samci a ona nám z ničeho nic porodila. Tak když prodávám samici, nenehcám ji přeci se samcem ne? Nebo chcete říct, že jste to ještě nepoznala, že je březí? a ouha, někde se stala chyba, byla se samcem v kleci a ona je březí? cože? to je ale nečekané!
A jestli budete odpovídat, tak prosím gramaticky korektně, ne jako zde píšete například: "Až na dva samce, kteří se cítily a chtěli..." apod.
Pochopím překlepy, čárky a drobnosti, ale takové hrubky, které bych čekala od dítěte ze 4. třídy, to už je moc. Jsme přeci češi ne?!
• Kristýna - z Litovelských luhů  |  15.07.2018 18:07:58  |  IP: 90.176.---.---
morcataolomouc | 06.03.2016 19:18:33 | IP: 193.200.---.---
Chovatelé nejsme, máme je na mazlíky a občas máme mladé a paní Jurečková nemá co jiného na práci, než sledovat, kdo po sobě měl a neměl vrhy. Stalo se, měli jsme jednou u jedné samice 3 vrhy za sebou, katastrofa největší! Vysvětluji ji, že jinde, třeba v Peru, morčata jedí a nikdo z nás je nespasí. V přírodě mají za sebou třeba 5 vrhů a také jim to nikdo nezakáže.
Strašně jsme se prohřešili, že jsme ty 3 vrhy za sebou měli, paní Jurečková nám za to napsala tento ortel cituji: "To byla a je myslím největší chyba ve vašem životě a já pevně doufám, že vás to bude pronásledovat do konce vašeho života!!"
A pro nepozorné: chovatelé si neříkáme, nejsme jimi!

pro neořezanou konverzaci můžete nahlédnout zde:
http://morcataolomouc.webnode.cz/oddil-pochval-napadu-a-prispevku-/
To, že děláte chybu v papírech nebylo jednou, jen u nás to bylo 3x. Omlouváte, že to je normální, že se to stává i jiným a pak píšete, že to je jen cár papírů, tak tady napište: Ušlechtilá chovatelská stanice s cáry papírů. ;)
• Kristýna - z Litovelských luhů  |  15.07.2018 18:07:35  |  IP: 90.176.---.---
Kristýna - z Litovelských luhů | 06.03.2016 18:45:01 | IP: 90.176.---.---
Ať si na věc udělá každý svůj názor, když zde chtěla mít p. Dostálová celý příběh.

• Kristýna - z Litovelských luhů | 06.03.2016 18:44:40 | IP: 90.176.---.---
Na základě toho, že 10ti měsíční samička měla za sebou už třetí vrh! Tohle dokáže jedině množitel. Pro samičku by bylo opravdu vysvobození, kdyby celý třetí vrh zemřel. Aspoň by si užila trošku klidu.
Tímto s vámi končím veškerou komunikaci.
• Kristýna - z Litovelských luhů  |  15.07.2018 18:07:16  |  IP: 90.176.---.---
Kristýna - z Litovelských luhů | 06.03.2016 18:34:34 | IP: 90.176.---.---
I takoví si říkají "chovatel"....

morcataolomouc - podle vás nemám tedy žádnou soudnost, podle čeho tak usuzujete? také by mě zajímalo na základě čeho nás jako "množitele" tak napadáte, myslíte, že když máme 5 morčat, mají co jíst, kolem sebe dost prostoru a čisté prostředí a pestrou stravu, chováme je a nemáme je tak splašené jako vy(soudě podle toho v jakém stavu jsme přebrali dospělou Dixii naprosto splašenou jak kdyby ani člověka nikdy nepotkala a doteď s ní máme co dělat) stále myslíte, že jsme množitelé? a znáte vůbec stanovy množitelů?
Víte něco o trestním stíhání za neoprávněné napadání?
Doposud tady to psaní mohla být sranda, já však máme vše pečlivě uložené a můžeme se posunout i dál, a milé vám to možná nebude.
A dále na svém blogu píšete, že se někdo pod něco nedokáže ani podepsat A VY ANO???
A jen tak mimochodem volně žijící zvířata myslím morčata, také jim dirigujete jak se kdo s kým má množit?
A co říkáte těm třeba v Peru nebo Andách, kde morčata mají ve zvyku jíst? Nevadí vám to?
• Kristýna - z Litovelských luhů  |  15.07.2018 18:06:52  |  IP: 90.176.---.---
Kristýna - z Litovelských luhů | 06.03.2016 18:09:15 | IP: 90.176.---.---
Dobrý den vážená slečno Dostálová.
Ano, mám na vás oprávněně zlost! Jako každý jiný opravdu oddaný chovatel, se o svá zvířata bojím když je pouštím do světa. Ani ve snu mě nenapadlo, jak chudáci dopadnou u vás. Byla bych asi nejradši, kdybych o tom ani nevěděla a prosím nedivte se mi. Aby moje Jumbička ve svých 10 měsících věku měla již po 3 vrhu je pro mne prostě nepochopitelné. Stejně tak, připouštět 3!!! měsíční mimino Darinku! Samozřejmě, že mým odchovancům přeji všechno nejlepší a hodně pevné zdraví (u vás ho budou potřebovat), ale byla bych opravdu raději, kdyby o ty svá mláďata přišly, než aby u vás neustále byli březí a rodily. Byli zase březí a rodily. A tak pořád dokolečka! Vyčerpávali se a pak by mohli na vyčerpání zemřít. Je evidentní, že vám vůbec na vašich morčatech nezáleží, jinak by jste toto vše věděla ještě před jejich pořízením a nikdy by jste to nedopustila. Jumbu jste poprvé nakryla ve 4 měsících, ok. Ale porodila vám v 6ti měsících, opětovně v 8mi měsících a zase a znova v 10ti měsících!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A to už rozhodně normální není! Je evidentní, že nějaká etika chovu je pro vás velkou neznámou. Ačkoli by ji měl znát i ten nejmenší hobby chovatel na světě. Vy se vážená vůbec za chovatele nesmíte považovat, jste jen a pouze MNOŽITEL!
Je něco jiného, když nestihnete oddělit samičku, která čeká jedináčka, ale u vás Jumba čekala ČTYŘČÁTKA! To už na ní MUSELO BÝT VIDĚT! Já každou samičku u které mám podezření, že čeká mimi oddělávám. Teď jsem např. v lednu měla oddělanou 1,5 měsíce Joy a co myslíte. Nic, jen se tak tvářila, ale nakonec žádné mláďata neměla. A Sisi měla jedináčka a za dva měsíce zas jedináčka, kdežto Jumba měla jedináčka, za dva měsíce čtyřčata a za dva měsíce čtyřčata.
A opravdu, neopijete mě rohlíkem. Jednoznačně vám prostě nevěřím a ani nikdy neuvěřím, že by moje 3 měsíční Darinka přeskočila do boxu k samci. Navíc, vysvětlete mi, jak by takové miminko mohlo vůbec vyskočit, do takové výšky. Já morčátka chovám v otevřených boxech 7 let a nikdy mi takto nikdo a nikam nepřeskočil. Až na dva samce, kteří se cítily a chtěli se bohužel poprat.
Z vašich milionů zvířat, které jste ale vyjmenovala již polovinu nemám. Bohužel naše milovaná mospinka Pralinka nás opustila před pár lety v krásném věku 15ti let, králíčka mám jen Iamsíka, ježečky už mám poslední dvě holky, a kanárky již nemám ani jednoho. Ale i kdyby, tak vám do toho nic není. Já se totiž o všechna svá zvířata řádně starám. A např. morčata čistím ob den. Upřímně, někdy vysloveně vyhazuji i suché a čisté hobliny, protože někteří nemají šanci si hobliny vůbec počůrat a pokakat.
Jinak k té tragédii, tomu PP  Všichni chovatelé, které znám mají svá, již napsaná ppčka uložená v PC. A když je třeba zkopírují samici Aničku a samce Toníka k nově vytvořenému miminu Oldovi. Protože jsou to jeho rodiče. Někteří si jen zadní stránku, kde se jejich táta – máma nachází oskenují a vůbec se neotravují s vytvářením nového PP. Mě samotné se to stalo několikrát, že jsem si koupila morčátko/křečka z chs a chovatel mi pak dodatečně posílal jeho opravený PP. A věřte mi, ani mě nenapadlo mu za to utrhnout hlavu. Není to žádný úřední dokument, je to jen cár papírů, který vám stejně na nic není, jako množitelce. Vás očividně nějaká genetika nezajímá. Takže jsem vám to vysvětlila, tak doufám, že už jste to konečně pochopila 
U mě prostě jste a budete jako nezodpovědný majitel zvířat, kterému vůbec nezáleží na jejich zdraví. A nic a nikdo mě nepřesvědčí o opaku. Opravdu bych byla raději, kdybych o těchto hrůzách vůbec nevěděla. Připouštět m



Nový vzkaz
nick  
text
 
 
396+5tři  =  
Vyplňte kontrolu proti SPAMu.